Koupit e-vstupenku

Referent uživatelské podpory

Co Vás na této pracovní pozici čeká: 

  • kompletní IT podpora pro koncové uživatele (hardware, software, tiskárny, telefony, serverová a síťová zařízení,  
  • řešení incidentů a technická podpora uživatelů (lokálně i vzdáleně) prodejního týmu (pokladny a e-shop), 
  • projektová činnost včetně zavádění nových služeb, systémů, hardwaru, upgradů apod., 
  • správa a údržba serverových zařízení a aplikací, 
  • vedení a aktualizace dokumentace (síťová topologie, seznam aplikací, instalační manuály, aj.). 

 

Jak bude vypadat tvůj pracovní den: 

  • práce v malém týmu specialistů a společně spravujete veškerou IT techniku v podniku (PC/NTB, mobilní telefony, projektory, tiskárny, TV apod.). Setkáš se tak s moderní ICT., 
  • denně jsi v kontaktu s ostatními zaměstnanci, kteří potřebují řešit instalace, nastavení aplikací, nebo také reinstalaci či nefunkčnost HW/SW. Některé požadavky řešíš osobně, jiné na dálku (telefonicky a vzdáleným přístupem), 
  • jezdíš i do terénu, takže nesedíš celý den v kanceláři, taky se ti hodí zručnost a kreativita při hledání řešení, 
  • monitoruješ kritické systémy pro chod podniku, zejména v oblasti prodeje lístků, 
  • podílíš se na správě a rozvoji technologii, 
  • střídáš se v držení pohotovostí, za příplatek k standardnímu platu. 

 

Požadavky: 

  • Min. SŠ vzdělání (IT zaměření výhodou), 
  • znalost operačních systémů MS Windows / MS Windows Server, 
  • administrativní znalost Office 365, Active Directory, 
  • ŘP skup. B, 
  • ochota učit se nové věci, sebevzdělávání, 
  • analytické myšlení,  
  • ochotu pracovat v týmu,  
  • vhodné i pro absolventy. 

 

Výhodou: 

  • praxe v IT oboru, 
  • orientace v HW a SW, 
  • znalosti iOS a MacOS. 

 

Nabízíme: 

  • pracovní smlouvu na plný úvazek, 
  • platové podmínky dle Nařízení vlády 300/2019 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, 
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna (Sick days), 
  • příspěvek na dovolenou (FKSP), 
  • možnost částečné práce na Home Office, 
  • nástup možný ihned (dohodou). 

 

 

Místo výkonu práce:

 

Botanická zahrada hl. m. Prahy, se sídlem:

Trojská 800/196, Praha 7 - Troja, 171 00

www.botanicka.cz

Předpokládaný termín nástupu: možný ihned nebo dle dohody

 

Strukturovaný životopis s kontaktními údaji, motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte na e-mailovou adresu: daniel.koubek@botanicka.cz

Do předmětu zprávy napište „Výběrové řízení – Referent IT“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, a to bez uvedení důvodů.

Zasláním životopisu udělujete naší organizaci souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to na dobu neurčitou, resp. do odvolání. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. Prohlašujeme, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci naší organizace.

Namíchejte si svůj pravidelný mix novinek z Botanické

*Potvrzením výběru a odesláním udělujete souhlas se zasíláním newsletteru.