Koupit e-vstupenku

Správce informačních a komunikačních technologii

Co Vás na této pracovní pozici čeká:

  • Administrativně-technická správa webových služeb a našeho e-shopu,
  • řešení incidentů a technická podpora uživatelů (lokálně i vzdáleně) a prodejního týmu (pokladny a e-shop),
  • řešení drobných úprav a oprav webových aplikací a příprava podkladů pro programátory,
  • projektová činnost včetně zavádění nových služeb, systémů, hardwaru, upgradů apod.,
  • příprava technických dokumentů pro výběrová řízení,
  • případná zastupitelnost kolegů v oblasti IT podpory pro koncové uživatele (hardware, software, tiskárny, telefony, serverová a síťová zařízení).

 

Jak bude vypadat tvůj pracovní den:

  • Práce v malém týmu specialistů a společně spravujete IT technologie,
  • denně jsi v kontaktu s ostatními zaměstnanci, kteří potřebují vyřešit své požadavky na webové služby. Některé požadavky řešíš osobně, jiné na dálku (telefonicky a vzdáleným přístupem),
  • jezdíš i do terénu, takže nesedíš celý den v kanceláři, taky se ti hodí zručnost a kreativita při hledání řešení,
  • monitoruješ kritické systémy pro chod podniku, zejména v oblasti prodeje lístků a reklamních předmětů,
  • podílíš se na správě a rozvoji technologii,
  • střídáš se v držení pohotovostí, za příplatek k standardnímu platu.

 

Požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání (IT zaměření výhodou),
  • znalost webových technologií a administrativní znalost redakčních systému,
  • administrativní znalost běžných CMS,
  • ŘP skup. B,
  • ochota učit se nové věci, sebevzdělávání,
  • analytické myšlení,
  • ochotu pracovat v týmu,
  • vhodné i pro absolventy.

 

Výhodou:

  • Praxe v IT oboru,
  • orientace v HW a SW,
  • znalosti iOS a MacOS.

 

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na plný úvazek,
  • platové podmínky dle Nařízení vlády 300/2019 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,
  • kvartální odměny,
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna (Sick days),
  • stravenky v hodnotě 150 Kč,
  • podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání – zdarma výuka cizích jazyků na pracovišti,
  • VIP vstupenky do Botanické zahrady hl. m. Prahy a volné vstupy do ostatních zahrad v rámci sdružení Unie botanických zahrad http://ubzcr.cz/clenove/.

 

Předpokládaný termín nástupu: 1. 10. 2023

 

Strukturovaný životopis s kontaktními údaji a motivačním dopisem zasílejte do 10. 8. 2023 na e-mailovou adresu: daniel.koubek@botanicka.cz

Do předmětu zprávy napište „Výběrové řízení – Správce informačních a komunikačních technologii“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, a to bez uvedení důvodů.

Zasláním životopisu udělujete naší organizaci souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to na dobu neurčitou, resp. do odvolání. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. Prohlašujeme, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci naší organizace.

Namíchejte si svůj pravidelný mix novinek z Botanické

*Potvrzením výběru a odesláním udělujete souhlas se zasíláním newsletteru.